Forumindex
Bli medlemSökVanliga frågorMedlemslistaAnvändargrupperLogga in
Svara på ämnet Sida 1 av 1
Modos och Foppas comeback...
Författare Meddelande

Svara med citat
Inlägg Modos och Foppas comeback... 
Måste faktiskt medge att även jag är helt inne i hypen kring Foppa och hans makalösa återkomst. Målen han har gjort är ju inte direkt kattskit heller, 2 riktigt snygga solomål förrförra matchen och en riktig jäkla pärla mot Rögle nu. Jag bara satt och flinade och såg om målet gång på gång...det vore faktiskt skönt att se honom en hel säsong så att han till slut kan lägga av med flaggan i topp. Går det att bli mer envis än honom?

Sedan om Modos lag just nu...Tja, alla har väl mer eller mindre väntat på det här ända sedan foppa o Co drog till NHL. Återkomsten på ålderns höst (dvs för en hockeyspelare). Om enbart Foppa kan lyfta ett helt lag på det här sättet (och det är faktiskt hans förtjänst trots att jag brukar säga att en spelare gör inget lag) undrar jag hur det ser ut när Näslund och Sundström också kliver in på planen.

Användarens profil Skicka personligt meddelande

Svara med citat
Funderar på dra ner och se någon match i övik. Är totalt fräst i Foppa magic. Antagligen är han total hockey gud eller så är elitserien rätt blek. Tror på en blandning av de två sakerna.

Så sambon får joina på ett övik äventyr framöver.

Ska du dra ner till swedbank eller??? är ju inte så många chanser kvar se Mr toffla gud kvar tror jag.

Svara med citat
Ja, jag tror definitivt att det är en blandning av de två. Elitserien är nog sämre än på väldigt länge samtidigt som Foppa är en av världens bästa hockeyspelare någonsin.

Samma sak med Övik, det blir nog inte så många fler chanser att se Foppa live än den här säsongen. Klart värt att åka ner för att se en "legend". Helst väntar jag tills Näslund också kliver in på planen, 2 giganter i elitserien samtidigt.

Svara med citat
jo...en gud och en stor spelare med en prins av New York(sundström). Nostalgi så det räcker och blir över.

Ge en hint när du ska dra ner kanske vi kan sammanstråla eller nått.

Visa inlägg nyare än:
Svara på ämnet Sida 1 av 1
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet